In 1950, pe cand avea doar 20 de ani, Nino Cerruti renunta la cursurile de filozofie pentru a prelua afacerea familiei.
"CERRUTI 1881" devine marca oficiala prin deschiderea unui magazin la Paris. Casa de Moda devine cunoscuta la nivel international in foarte scurt timp printr-un stil ce scoate in evidenta silueta, in mod natural.
In 2010, grupul TWC achizitioneaza licentra pentru productia si distribuirea ceasurilor Cerruti. TWC, este primul grup francez producator de ceasuri independent. Grupul comercializeaza ceasuri, bijuterii si articole din piele prin intermediul unei retele internationale de distributie. Brand-urile detinute de grupul TWC au fost promovate prin campanii intense: aparitii in reviste de renume, vizibilitate in centre comerciale importante, etc.
Prezentarea brand-ului:
A fi mereu in pas cu trend-urile modei, mentinand in viziune inovatiile ce reprezinta viitorul.
Avand origini italiene, Cerruti reprezinta un design mereu modern, adresat barbatilor si femeilor.
Stil italian si calitate elvetiana pozitionate intr-un segment de preturi accesibile – semnatura ceasurilor
CERRUTI 1881.
Stil cosmopolit
Eleganta clasica cu elemente contemporane.
Brand-ul Cerruti a fost mereu un trend-setter.
Caracteristici ceasuri:
Otel inoxidabil (bratara si carcasa)
Placare IP (placare ionica)
Pietre Swarovski montate pe carcasa si/sau cadran
Geam mineral cristal
Curele piele
Rezistenta la apa WR 3, 5 sau 10 atm/bar;
Mecanismele sunt elvetiene: Ronda si Isa. Asamblarea se efectueaza in Elvetia.
Colectii:
Roma (Sportiva, Chronograf, 3HD)
Tradizione (Classico Chronograf, Classico 3HD, Big Bate, Classico Donna, Marina)